Pages

Sunday, October 14, 2012

Sekian Lama

orang akn cakap, sya minat sesuatu lagu sebab lagu tu bez... ada x yg cakap sebab liriknya mempesonakan... klau ada pun x ramai...nak2 pulak klau yg minat lagu bhsa asing mcm lagu korea... mereka bukan faham pun... juz tahu annyoeng haseyo, baik x yah... so, memang jelaslah mereka minat sebab lagu tu catchy, menarik dan sebab paling utama sebab mereka minat penyanyi tu...

okla, aku pun sama, minat sebab ia punya melodi dulu... tapi, lepas aku minat sesuatu lagu, aku akn try cari liriknya... nak tgk apa mesej yg try disampaikan... sebab tu la, ak lagi minat kat lagu yg sudah sedia minat... penyanyi tu maybe gud reason la... ak pun jarang dgr lagu yg penyanyi ak x minat... 

until now, ak hanya layan lagu2 dari SS501 ngan Siti Nurhaliza... SS501 tu ada Kim Hyun Joong ngan Park Jung Min... 3 orang member lagi tu ak biasa2 aje... ak sgt suka  Kim Hyun Joong nyanyi Because I'm Stupid akustik versi... sebab lirik tu sgt mendalam buat aku... ala, klau yg x kenal sapa Kim Hyun Joong tu, mamat ni berlakon dalam Boys Over Flower yg pegang watak Yoon Ji Hoo... yg suka pakai putih dan main biola.. kawan aku panggil flower boy... haha...

okla, entry yang lepas da aku post lirik lagu because im stupid... bagi aku, lirik lagu dapat menceritakan sesuatu perasaan dgn bhasa yang ringkas... sgt mendalam... itu la kelebihan yang ada pada sesebuah lagu...^^



Dialah pujaan dalam mimpi
Yang senantiasa membuai hati
Tiap kali bersua
Ku hanya mampu senyum padanya
Ku terdiam

Sekian lama ku mencuba
Takku lafazkan perasaan
Berkubur saja
Namun dia ku cinta


Apa yang harus aku lakukan
Agar dia pun mengerti
Adanya cinta menanti
Oh sekian lama
Aku mencintai dia


Sukarnya membutir kata-kata
Menilai apa yang ku rasa
Tiap kali ku cuba
Lidah kelu dari bersuara

Ku berserah


No comments:

Post a Comment